Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

• Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

Szicília - Parco Reginale dei Nebrodi

2011.04.10. 17:45 - Zsembibaba

Három napra béreltünk autót. Az utolsó nap nem tudtunk dönteni az úti cél ügyében. A portás lebeszélt az Etna megnézéséről, mondván igen hideg van ott ilyenkor, ezért a közeli természetvédelmi parkot választottuk. Az oda vezető úton változatos látványú hegyek…

Szicília - Taormina

2011.04.09. 19:24 - Zsembibaba

Azzal a céllal keltünk ma fel, hogy ripsz-ropsz megreggelizünk és illa berek, náda kerek, már ott sem vagyunk.Ismét nem indultunk el 10 óra előtt. Ismét elképesztő nyári hőség várt minket, de ezúttal megtaláltuk a felhajtót a sztrádára, így gyorsan haladtunk.Mivel itt a…

Szicília - Santo Stefano di Camastra

2011.04.09. 19:15 - Zsembibaba

Béreltünk egy autót, gyereküléssel. Egyáltalán nem okozott problémát a kérésünk a gyereküléssel kapcsolatban. Délelőtt 10 órakor átvehettük az autót, s kitűztük uticélul Cefalut. Megvallom, elég spontán terveztem utitervet, egyrészt, mert nem volt időm úgy…

Szicília - első teljes nap - Capo D'Orlando-Naso

2011.04.07. 19:25 - Zsembibaba

Ma reggel kényelmesre vettük a figurát. Szép nyugodtan a szokásos Dida-dalolászásra felébredtünk, majd még félórát heverésztünk az ágyban, míg el nem fogyott a türelme, és ki akart mászni a kiságyból.Ezt egy erélyes "Kiszállsz" kijelentéssel, és sűrű…

Szicília - Hotel Avalon Sikani

2011.04.07. 09:26 - Zsembibaba

A vacsorát a hotelben este 8-tól lehet elfogyasztani, 10 óráig. Körülbelül 10-en szállhattunk meg a hotelben, mert sem a vacsoránál, sem a reggelinél nem jelentek meg többen az étteremben, természetesen velünk együtt.Mivel félpanziót kértünk, ezért reggelinél a szokásos…

Szicília - Gioio Marea

2011.04.06. 18:33 - Zsembibaba

Ma reggel 9 órakor felszálltunk a repülőre. Dida mint egy kisangyal, végigülte az utat a reptérig, majd végigülte a repülőutat gond nélkül, akárha egy sokadik poggyászunk lett volna. Az szicíliai reptéren kicsit rohangált, amíg a csomagokra vártunk, többek közt a…

állatkert

2011.04.04. 20:52 - Zsembibaba

Hosszan nézegettük az őzeket. Kivételesen elég közel merészkedtek. Dida lelkesen integetett és sziázott nekik, s az őzek vidáman visszaintegettek neki széles, levélformájú füleikkel. Egy kopott orrszarvú előtt is sokat beszélgettünk. Az állat teljesen közönyösen…

A baba titka

2011.04.04. 20:13 - Zsembibaba

Elvándoroltunk családilag a nőgyógyászhoz, aki szokás szerint széles mosollyal és biztató szavakkal fogadott minket.Mivel Dida dackorszakba lépett, hangos sivítással fogadta, hogy ott kell hagyni a kisvasutat, így a dokit olyan állapotban fogadta, mintha a legutolsó koszos kis…