Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

Szicília - Parco Reginale dei Nebrodi

2011.04.10. 17:45 - Zsembibaba

 Három napra béreltünk autót. Az utolsó nap nem tudtunk dönteni az úti cél ügyében. A portás lebeszélt az Etna megnézéséről, mondván igen hideg van ott ilyenkor, ezért a közeli természetvédelmi parkot választottuk. Az oda vezető úton változatos látványú hegyek között, tehénveszélyt jelző táblák és birkanyájak mellett suhantunk el. Felemelő látvány volt. Ugyanakkor a parkot, mint úti célt totális baklövésnek könyvelem el. A délelőttöt renyhe tévénézéssel és paplan alá bújással töltöttük, főleg azért, mert Dida is tiszta hiszti volt egész délelőtt, és én is igen fáradtnak éreztem magam. (Gondolom, ő is kifáradt az elmúlt napok élményeitől.) Délrwe kipihentük magunkat, s elindultunk. A park elején kis fabódét neveztek étteremnek, amiben egy suhogónacis kis törpe készítette és szolgálta fel a rémesen rossz ételt. Csak azért ettem meg, mert éhes voltam. Evés után megnéztük a  fákhoz kötött lovakat, amiken lovagolni is lehetett, s azt az egyet is, amit egy elkerített játszótérre zártak. Kissé bosszantott a dolog, mert a játszótér tele volt olyan játékkal, amikre Dida felmászhatott, felülhetett volna. Így is találtunk egy hintát, és ez volt az a pont, amitől kezdve Didát nagyon nehéz volt elmozdítani. Kiválasztottuk a park legrövidebb útját, ami a térkép szerint 15 perces séta. Nem jutottunk a végéig. Dida vagy bőgöt, vagy ellenkezett, le akart mászni szakadékos, omladékos részeken, apró patakok okozta agyagos pocsolyákba dagonyázott, míg el nem fogyott a türelmem, le nem vetkőztettem a disznónál is mocskosabb kölköt, s Laci visszacipelte a kocsihoz, bevágtuk magunkat, és hazamentünk. Szerencsére a 30 fokos melegben nem volt igazán nagy probléma, hogy az eredeti ruháját még az étteremnél leöntözte innivalóval, a cserét meg összesarazta. Ez volt az a kirándulás, mikor a hegyek laza agyagos rétegei egyáltalán nem tűntek romantikusnak.

Az autóban összes létező gyerekdalt elénekeltük, s mikor kezdtem kifogyni, még két faluval odébb voltunk a hoteltől, s Dida közölte: "Kiszállsz". A maradék utat természetesen végig sikítozta unalmában, vagy mindenféle kéréssel nyaggatott.

Tervben volt, hogy még ma is lemegyünk a tengerpartra, de mire elértünk a szállodáig, annyira elfogyott a türelmem, hogy kiscsaládomat feltereltem a szobába, én pedig a laptopommal karöltve leültem a hotel földszintjén lévő előtérbe egy kis nyugalomhoz jutni.

Elhatároztuk, hogy a következő napot csendes pihenővel töltjük, maximum a közeli tengerpartra megyünk le.

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr272814779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása