Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

Anya bevadul, színes gyerekbútorok

2012.10.14. 21:11 - Zsembibaba

Rátaláltam egy blogra, amiben egy lakberendező nő arra bíztat, vegyél nagyon csúnya, de valódifa bútort, csiszold vissza, fesd újra, és egy trendi, időtálló, stabil bútorod lesz. Ez nagyon az agyambe ette magát, és rájöttem, csiszolhatnékom van. Csaképpen nincs hol, mikor és mit. A lakás tele van olcsó, új, farostlemez bútorral, amit ha vissza is csiszolnék csak a ( bocs a kifejezésért) szart találnám, de nem normális anyagot. 

Tegnap aztán bekattant az ötlet, bekattantam magam is, és megöleltem színes öntapadófóliáimat, s nekiálltam színessé tenni a gyerekbútorokat. Az átfóliázás egy relative gyors és látványos váltotást hoz a lakásba, és legfőképpen tiszta elfoglaltság. A legjobban az tetszik benne, hogy nincs benne semmi végleges és visszavonhatatlan. Ha rosszul teszem fel, vagy megunom, csak lehúzom és kész. Voltak nagyobb felületek, amiket többször lehúztam és újra raktam, mert nem passzolt rendesen. Persze gyerekek mellett nehéz nagyon preciznek lenni és gyorsan haladni, de végre valami, ami nem olyan veszélyes, csak egy nagyon hosszú vonalzó, sniccer, papírvágó olló, toll és persze rengeteg fólia kell hozzá. A hátulütője, hogy a nemlátható koszok amik a fólia alatt ragadtak, domborúak lesznek, így vagy lemossuk a szekrénylapot, vagy ha késő, akkor visszahúzzuk a fóliát a koszig, és én személyszerint nedves ujjal ( nyállal) lesimogattam a fóliáról az apró morzsaszemcséket, amiket nem vettem észre. A hólyagosodás is elkerûlhető, ha nem húzzuk le egyből a védőpapirt az egész fóliáról, hanem egyik oldalról kezdve lassan simogatva haladunk a fólia másik végéig. Az ajtóknál lecsavaroztam a fogantyúkat, s utána a csavar simán átböki a fóliát, nem is látszik semmi.

Vigyázat! Valódi fán nem működik!

Akinek kedve van, próbálja ki!

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr314740908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása