Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

varázscipellő

2011.02.16. 12:37 - Zsembibaba

Gondoltam mai mesém bevezetőéül felhasználom eszméletlen bő tudásomat, hogy mindenki jól olvashassa milyen sok példát tudok hozni a varázscipők létezéséről. A biztonság kedvéért rákerestem a neten a témára. És mit találtam? Semmit.

Így valóban csak a saját emlékeimre hagyatkozhatom. Hogy miért is fontos hirtelen ez a téma? Nos, egyáltalán nem fontos, hacsak azért nem, mert ma kiderült, Didának is van varázscipője. No, nem kell valami rózsaszín, kis virágos, habos-babos-királylányos csodára gondolni. Ez egy bakancs, Barna és téli. Nem lehet szebb, mint a magyar népmesék királylányának bolhabőrös cipője. S egészen biztosan nem szebb még az áttáncolt éjszaka után maradt szétszakadt cipelőknél sem. Eredeti célja az volt, hogy vízálló, meleg, és jó futást biztosító legyen. Ez utolsó kívánságom változó sikerrel teljesült, ezért nagyon mérges voltam a cipőre minden alkalommal, mikor Dida az ölembe kéretőzött alig 10 méterre a házunktól, a kilépés pillanatai után. Ma véletlenül a jobb lábat balra, a balt jobbra tettem, s vígan elsétáltunk, kóboroltunk és barangoltunk vagy 5 háztömbbel odébb, majd majdnem teljesen saját lábán haza is sétáltunk. Itthon vettem észre a tévedésem. Persze lehet, hogy a forma csak a gyártók humora és most először adtam rá helyesen a cipőt, ami megcsillogtatta varászerejét, s energiát adott a lánynak ha nem is egy egész éjszakai táncra, de egy jó másfél órás sétára.

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr392665171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása