Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

• Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

Amszterdam - negyedik nap

2011.01.21. 15:24 - Zsembibaba

Hazautazásunk napja.Hosszas vívódás után a Tropenmuzeumot választottuk, bár mindenki az Anna Frank házat javasolgatta nekünk. Választásunkat nem bántuk meg, ez bizonyult Amszterdam egyik legnagyobb és legszínvonalasabb múzeumának. Maradék időnket a múzeumban ténferegve…

Amszterdam - harmadik nap

2011.01.21. 15:18 - Zsembibaba

Úgy ébredtem, hogy a lábam égő parázs volt. Ennek ellenére elmentünk a Rembrand Házba, és a táskamúzeumba, de ezek után feladtam hősi mivoltomat, és háromkor visszamentem szállásunkra.A fájdalom mégsem csökkentette a látnivalók élményét. A Rembrand ház tipikus holland ház…

Amszterdam - második nap

2011.01.21. 15:00 - Zsembibaba

Reggel kilenckor ébredtünk. Eldöntöttük, hogy sietünk, ennek ellenére hosszan szöszöltünk, mielőtt elindultunk a Múzeumok terére. Mivel a reggelit sietségre hivatkozva nem fogadtuk el, a Van Gogh Múzeum előtt ettünk egy hot dogot. Szerencsére a hot dog hoz számos feltét volt…

Amszterdam - első nap

2011.01.20. 17:12 - Zsembibaba

Rendkívül izgatottan szálltunk le a repülőről, így az sem számított, hogy a centrumba érve eső fogadott minket. Első utunk a könyvtárba vezetett ami, kb 6 emeletes volt, és minden kis részlete külön megérte a megtekintést. Maga az épület belső szerkezete is bámulatba ejtett.…

Amszterdam

2011.01.19. 13:37 - Zsembibaba

Ezt a hétvégét megtoldtam egy kicsit, így négy napra elutaztam Amszterdamba. Rengeteg apró részletet le lehet írni a kirándulásról, ezért minden napot új bejegyzésként írok le. Egy barátnőmmel, Olgával utaztam, a szállást ismét a couchsurfing.org oldalon kerestem magunknak. Ez…

mese a nemek felismeréséről

2011.01.19. 09:45 - Zsembibaba

Ezt a történetet egy ismerős mesélte nekem. A fiúkat nem akaták nem szerint megkülönböztetve nevelni, így a fiú játszahott a nővére babáival, felpróbálhatta anya sálját, stb. Mikor oviba került, eldöntötte egyik reggel, hogy hajpántot tesz a hajába. El is ment így az oviba,…