Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

mit eszik a baba?

2013.03.09. 04:59 - Zsembibaba

Ismeritek az Alma együttes ezen című dalát? Klassz, de most nem egészen erről lesz szó.

Zsuzska két hónapon át mondhatni eseménytelenül normális dolgokat evett. A mai nap azonban belehúzott, hogy bepótolja a lemaradást.

A mai egy rém unalmas napnak ígérkezett, Dida itthon maradt mert taknyos, kint hideg, meg is főztem tegnap mára is, egész nap bezárva ténfergősnek tűnt a jövőnk.

Természetesen hihetetlenül  leleményes gyermekeim megtalálták a módját, hogy míg ők szénné unatkozzák az agyukat, én viszont gyomorideggel kórházba kerüljek. És valóban eljutottam délután ötig oda, hogy tán be kéne menni a kórházba.

Kezdetnek kiborult két részltben három deci meggyből készült üdítőital, ennek fele a krémszínű szőnyegemre. A krémszínű szőnyeg takarítását megoldottam én, de a padlón lévő felét Zsuzska takarította a legkézenfekvőbb eszközével, a nyelvével.

Dida egy órán át könyörgött, hogy fessünk üvegfestékkel az ablakra, így festettünk, majd mikor elraktam vami egyebet, közölte velem, hogy Zsuzska megette az egyik pótfejet amit a tubusokhoz adtak. Reménykedtem, hogy csaka  pelusába dugta, de pelenkacserénél nem találtam meg.
 Ezek után előkerültek a színes kréták, és Zsuzskának is megengedtem, hogy élete első freskóját létrehozza. Került némi piros a gyomrába is a meglepően balkezű alkotónak. Majd kiment a konyhába, és amig elrejtettem a színeseket, hogy nehogyegy kis kéket a piros mellé, s később összekeveredve lila hányássá váljon. Míg eldugtama  színeseket, zsuzska kiment a konyhába, és ráült a kedvenc festékesvödrére, amit sámlivá minősített, s mire bementewm hozzá, már a kezével gyurmázta a sárga festéket, és a fején is volt egy adag szépítő maszk. Sárga és piros...annak narancssárga hányásnak kéne lennie, de elmaradt. Aztán buborékot fújtunk, és megfújta a pálcikát(színes szappanhabok), de ekkor sem hányt, viszont amikor megetettem irigylésre méltóan isteni tejbegrízzel, azt rögtön kihányta.

Ezek után Dida kétszer is a vécé mellé pisilt, ami miatt ruhacserére került a sor. Természetesen amíg ruhát cserélek, addig Zsuzska szürcsöl párat a vécéből. Majd a teknőstakarítás során is szürcsöl egy keveret a teknős vizéből. Ezzel a napi folyadékszükségletét megoldottnak tekintette, és elment a cipősszekrényhez, hogy hasra feke, szájjal felcsipegesse a cipőkből kihullott apró kavicsokat Mivel a  szekrényt kinyitni nem tudta, a szekrény alól halászta ki a maradék kavicsot.

Mondanom se kell, ezek közül semmit nem hányt ki, csak a tejbegrízt, és a kupak két nap múlva se került elő, se a szekrény alól, se a pelusból. Hogy valóban megette e? örök rejtély marad.

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr925111952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása