Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

oviba járunk

2012.03.08. 14:05 - Zsembibaba

Eredetileg csak azért mentünk be az oviba, mert tudni akartam, tényleg felvették e és mit mikor kell csinálni. Eredetileg szeptembertől mentünk volna oviba, de az igazgatónő azt mondta, van egy üresedés, de nem abban a csoportban, amit bejelöltem, hanem egy másikban. Ez az ovi, amit kiválasztottam, montesori féle ovi. No nem azért választottam ezt, mert menőzniakarnék, egyszerűen ez nem volt egyházi, és mindössze pár háznyira van tőlünk. Az is mellette szólt, hogy nem kötelező már fél 8-kor ott lenni, mint a másik oviban, elég 9-re vinni a gyereket, így van időm felébredni (nem csak fizikailag, de lelkileg is), és összepakolni a gyerekeket úgy, hogy még reggelit is csinálok neki. Aztán a szerda után jött a hétfő, és közölték velünk, hogy másnap mehet a gyerek beszokni. Egy istentelen éjszaka után amit sajnos nem átbulizással töltöttem, hanem Zsuzska ébresztett óránként, felkeltem borzalmasan korán, fél 8-kor, de nem önszántamból, Laci próbált kedvesen ébreszteni. Én annyira nem éreztem kedvesnek ugyan, ezért kivánszorogtam a fürdőbe, és beléptem a kádba. Majd beleültem, és a tisztulás jegyében relaxáltam egyet benne. Addig a csajszik is felébredtek, és Dida bilire, Zsuzska tiszta pelusba ugrott, mert apa valahogy mindig sokkal fittebb reggel, mint én.... Nagyon izgultam, mert nem kaptam meg a kellő infót, mit vigyek, arról nem is beszélve, hogy Dida még csak két hete bilizett, és aggódtam, hogy visszaesik az új élményektől. No, felnyaláboltam a kölyköket, és mentünk. Dida nem sokat tétovázott, mután minden szabályt, amit az ovónő mondott, lefordítottam neki, már el is hagyott engem. A három nap alatt háromszor nevettek ki az ovónők, első nap, mert annyit izgultam, hogy mondtam nekik, van három csereruhánk, meg pelusunk, meg mindenünk, aztán hogy vittem tornazsákot, és kettő tornaruhát, nem csak egyet. Figyelmeztettem őket, hogy Dida néha elfelejt inni, és még bizonytalan mennyire szobatiszta. aztán harmadnapra írtam egy német grammatikával írt szólistát azokról a szavakról, amik fontosak, pl hogy enni, inni, pisi, stb. Ezt főleg azért tettem, mert megkérdezte az ovónő, kérsz e inni, és mit, mire a gyerek válaszolt, de az ovónő, nem tudta mi az hogy: víz. Persze a másik ovónő jót nevetett a listámon, és azt mondta, itt a gyerekek tanulnak, nem az ovónők. Valszeg én vagyok a túlaggódós, problémás szülő....de hát istenem, először megyünk oviba, és én magam sem voltam már vagy 27 éve ilyen helyen. Máskülönben a légkör kellemes, nyugodt, a termek tágasak, padlófűtés van, és a csoportok gyerekei meglehetősen szabadon mozoghatnak, keveredhetnek egymással. MIndhárom nap otthagytam a csajt az oviban, először másfél óra után, majd fél óra után, végül pedig csak bevittem, de harmadnap már rám se nézett, ment világgá. Mit gondoltok, mikor sírt? Mikor haza kellett menni. Hát az eszem megáll. Már-már személyes sértésnek érzem, hogy a kölyök nem akar otthon lenni, persze az ovi sokkal izgibb a sok új játék és gyerek miatt. A kölyök csak úgy lepattant, és nekem el kell engednem, had röpüljön a maga kis határozott, magabiztos módján, amerre akar.

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr324297638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása