Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

Második gyerek

2012.08.20. 13:32 - Zsembibaba

Mikor Dida megszületett, minden pillanatában vele voltam. Nem is nagyon volt más választásom, hiszen egy pesti lakásba várva vártuk napi 10 órán át, hogy az ember megjöjjön a munkából. Beismerem, főként azért akartam mégegy gyereket, mert könnyekig megható volt látni, ahogy Dida esetlenül kalimpált, minden akaratát összeszedve, hogy életében először eldobja a labdát. Megszületett Zsuzska, s boldogan vártam, hogy láthassam, hogyan fejlődik, nő, eszesedik, de bizony lemaradtam róla. Nemrégiben, mire észbekaptam, Zsuzska már Didának gurította a labdát, gondolkodás nélküli természetességgel, úgy, hogy előtte sosem láttam, hogy csinálta volna. Egy napon kivette a kezemből a kanalat, s rutinosan merített, majd szájához emelte, ráadásul jobb kézzel, majd a harmadik kanalazásnál elunta a könnyű feladatot, s inkább dobolt, táncolt, s hagyta hogy etessem. Előtte sosem adtam a kezébe kanalat, mert most már stresszesebb vagyok a követhetetlen koszáradat miatt! amit ketten együtt művelni tudnak. Tegnap a sütisbödönbe próbálta a csillag formát tenni a csillag alakú résbe, úgy, hogy előtte soha a kezembe se vettem a bödönt, pedig Didának napokig mutogattam annak idején: ez a kör, ez a csillag, ez a szív, stb. Mindenről lemaradtam. Csak bámulok. Egy hét múlva 11 hónapos lesz, s egy hete félkézzel kapaszkodik a bútorokba, s egyszercsak megfogta a kezeim, és súlyát megtartva sétált apja felé, míg Dida másfél évesen kezdett el járni. Nem tudom, mikor lett a kis pucó ilyen erős? Ilyen ügyes? Talán egy mosogatás és egy főzés között valamikor?

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr624720586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása