Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

Dida a nagy kisbaba

2012.05.04. 09:48 - Zsembibaba

Bizony, voltak az utóbbi időben gondjaink Dida magatartásával, beköszöntött ugyanis nem korszak. Szerencsére végre leesett, hogy azt a törődést várja el tőlünk, amit Zsuzskának megadunk. Ezt roppant furmányos módon ötöltem ki, vagyis végre komolyan vettem, mikor azt mondta nekem: én is kisbaba akarok lenni! Amióta nem vitatkozunk vele, hogy de te már nagylány vagy, azóta erősen lecsökkentek a hisztik száma. Természetesen ettől még nem kapott ismét cumisüveget, sem nappalra pelust, sem semmi elvadult változtatást nem vezettünk be, csak többet vesszük fel, többet gügyögünk vele, és ráhagyjuk, igen, te vagy a mi nagy kisbabánk, Zsuzska meg a kis kisbabánk.

Nagyon helyesek időnkétn együtt a lányok. Tegnap is azon kaptam őket, hogy mindketten hason csúszkáltak a nappaliban, a kicsi követte a nagyot, ( nem tudom hogyan, mett a pucó nem tud előre mászni, csak hátra, igaz brékelni, hason pörögni, meg térden ugrálni viszont tud), máskor meg egymással szemben feküdtek, és bababeszélgettek, vagy mindketten beszorultak akanapé alá, és ki kellett menteni őket, vagy sikítóversenyt rendeztek. Zsuzska imádja a hangját, melyre rátalált, és külön élvezi, hogy Didával remek duókat adhatnak elő, persze szigorúan apa távollétében, mert apa ezt nem igazán tolerálja. Mikor elfáradtak a nagy szőnyegen csúszkálásban, pucót betettem a babafotelébe, és még sokáig elcsodálkozott rajta, hogy Dida mennyi szappanhabot és buborékot képes fújni neki, s milyen bolondos hangokkal tudja megfűszerezni a habban pancsolást.

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr974487932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása