Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

rémítő rémisztő

2012.03.15. 12:54 - Zsembibaba

Didának mostanában bejelentései vannak. Pl tegnap azt mondta: Anya, tegyünk rendet. És lőn. Majdnem három év után elértük, hogy rend volt a nappaliban, mire apa hazaért. Ez szuper érzés volt. Mikor rend lett, így szólt: Anya, kimegyek a teraszra. Én meg gondoltam, miért ne. Felöltöztettem, kitereltem a teraszra, és közben teregettem, meg Zsuzskát babráltam. valami fura rekedtes oroszlánordítást hallottam a teraszról, de ez nem volt olyan meglepő, vagy váratlan esemény, de az már kezdett egy idő után fura lenni, hogy már percek óta ezt hallottam. Gndoltam talán az utcán játszik valami gyerekkel, gondoltam megnézem mi ez a nagy bömbölés és óbégatás, hát a csajszi térdel a széken, néz ki a teraszkorláton, és rémséges grimaszolás közepette veszettük nyekereg. Sehol egy teremtett lélek. Kérdem őt: Mit csinálsz, Cica? Ijesztgetem az embereket! Már elijesztettem egy cicát! Rémitően rémisztő vagy! -nevetgéltem- Látod, egy ember sincs az utcán, mindet elijesztetted.

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr484318365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása