Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

lencse

2011.06.08. 04:25 - Zsembibaba

Monteszori féle pedagógiai módszereket ellesve, letettem egy tál lencsét, és egy tál hámozott napraforgómagot a szőnyegre, valamint egy üres tálat, benne különböző mérő-, merő-, és evőkanalakkal.

Aztán vártam mi fog történni. Még nem voltam benne biztos, hogy mit vonzok be vele, verebeket, hangyákat, vagy gyereket. A kísérlet következményei ismeretlenek voltak.

A reklám szerint ezzel elérhetem, hogy gyermekem finom motorikája fejlődjön, ügyesebben egyen, és a lencsék, egyéb magok egyik tálból a másikba vándoroljanak, ezzel szoktatva a gyermeket a rendre.

A kísérlet felkeltette a kívánt érdeklődést, a végeredmény azonban öngól volt.

Fél órával később a magok egyenletesen beleolvadtak a 220x300 méteres sötétzöld szőnyeg mintájába. Tengerparti homokot és tai masszázst megszégyenítő módon maszírozták az egész család talpát másnap estig.

Másnap este viszont engem fejlesztett az új játék, ugyanis reggel kicsi gyermek jött hozzánk, szívesen elkerültem volna minden lehetséges okot, ami fulladás veszélyével járhatott.

Hogy összekössem a kényszerű hamupipiőkésdit valami kellemessel, cseteltem egy barátnőmmel, aki éppen szerelmének korai virágzó fázisában volt.

Míg én szidtam a lencsét, és tenyérrel söprögettem egy órán át, ő azon lamentált, mikor mit tegyen meg a délceg királyfival, és különben is, megkapja-e a kellő hercegkisasszonyi bánásmódot tőle, vagy sem.

"Nesze neked hercegkisasszony, fehérlovas királyfit váró Csipkerózsika, gyere el hozzám és válogass lencsét, nagyon relaxáló. Lehet közben filozofálni, amennyit csak akarsz. "

Mondtam neki, lassan, de fokozatosan türelmemet veszítve, mivel az ő problémája eléggé eltért a én aktuáláis problmámtól.

Hogy a kölköt fejlesztettem-e, mai napig nem tudom, de hogy engem fejlesztett a kísérlet az biztos. Önuralmat tanultam, és némi öniróniát.

Megkaptam plussztanulságnak a mondatot: "Néha kicsit túlnézhetnél a saját világodon is!"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr292966723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása