Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

Diós Alma

2011.04.22. 04:54 - Zsembibaba

Diós Alma, vagyis Zsuzska, ha nem is olyan hangosan és elevenen igyekszik a helyét a családban megszerezni, mint Dida, mostanában gyanús, hogy csendesen, de határozottan kezd előre törni a helyezkedésben.

Félek, Zsuzska, a második, nem fogja sokáig viselni a háttérbe szorított második címet. Nagyon csendben van, és ritkán ad jelet magáról, észre sem veszem, mégis egyre többen mondják, mekkora már a pocakom, és éjjel is sokkal több kényelmetlenséget okoz alvás közben. Unalmasabb perceimben a gondolataimba is beissza magát, olyan lassan, és megfoghatatlanul, mégis megmásíthatatlanul, ahogyan a köd száll le a völgybe. Hatására akaratlanul is figyelem az utamba tévedő többi anya babáit, és nézegetem a kis méretű ruhákat, akkor is, ha tudom, nincs szükségem újak vételére.

Dida, ha nem is érti teljesen, mit jelent az, hogy babánk lesz, engedelmesen átvált duhaj ugrálásból gyengéd ölelésbe, ha rászólok, ne másszon fel a pocakomra, ne könyököljön a köldökömbe, ne akarjon mindenáron úgy táncolni velem, hogy én az ölemben tartva 13 kilóját ugra-bugrálok vele.

A minap ajándékoktól felpakoltan lihegtem haza a déli melegben, és anyám jól megszidott miatta, hogy nem vigyázok a kistesóra, de Dida mellett amúgy sem jut idő túlzottan vigyázgatni rá. Azt hiszem, akárcsak az első, ez a gyerek is jól gyökeret vert odabent és igenis, élni akar. Nem úgy tűnik, hogy ő lesz a  szívmegállós, elvérzős, koraszülött, fejletlen egyed. S mivel ez a másodikra épp úgy igaz, mint az elsőre igaz volt, kezdek rettegni, hogy a Diós vér erősebb, mint azt valaha is gondoltam volna. Persze, azért valami gyanús volt, mikor láttam, hogy a sógornőim minden cécó nélkül teherbe estek, amint eltervezték, nem vettem eddig elég komolyan a dolgot. Ugyanakkor, ha a spontán gyerekgyártást így folytatjuk, ideje lesz észben tartani az eddig tapasztaltakat, mielőtt arra eszmélek, hogy nyugdíj korba értem, és még mindig otthon ülök karomon egy csecsemővel.

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr222846545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása