Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

lábujj ficam

2011.02.04. 20:02 - Zsembibaba

Kedvesem ma behívott a fürdőszobába, amit nagyon ritkán tesz. Be is mentem, hogy miféle gazság történt itt ismét, mikor megkért, nézzem meg Dida lábujjait.

Ránéztem, és elsőre semmi gyanúsat nem láttam, Dida áldogálás és csempemosás közben egyik lábán behúzta az ujjakat, gondolom a nagy koncentrálásban azzal is megmarkolta az edénykéit.

- Pedig az egyik nagylábujja ki van törve!- bizonygatta a párom.

Kissé megváltozott ettől a mondattól a szívritmusom. Mi az, hogy az ÉN gyerekemnek ki van törve a lábujja? És különben is mikor? És akkor miért nem sír, ha rááll?

Ezek után jól megnéztem a lábait, topogásra is bíztattam, és valóban, az egyik nagylábujja, olyan görbe volt, ahogy a többi felé kanyarodott, hogy rossz volt nézni. Elsápadtam. Ezer alkalom jutott eszembe, hogy mikor, milyen helyzetben történhetett meg ez. Meg is fogtam, de Dida nem ellenezte jobban, mint a másik lábujj megfogását, vagyis sivalkodott, és elhúzta a lábait, ahogy azt már az ilyen gyerekfélék szokták, ha inzultálják őket. Ez nem adott hát támpontot, hogy mi van a lábujjal.

Kivettük a fürdőkádból, és szárazon is megvizsgáltuk. Lefektettük, de a lábujj igénybevétel nélkül csak olyan volt, mint a többi.

Ezért az ágyon lévő könyvre állítottuk, hogy hátha a súly hatására kijön a tünet ismét. De ezúttal csak annyira volt ferde, mint a másik. Elneveztem a problémát nedves lábujj szindrómának.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr362639264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása