Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

babaételek

2012.08.23. 13:13 - Zsembibaba

Manapság ez az ami nagy fejtörést okoz nekem, hiszen a gyerek "nagy " már,. Alap gond, hogy sokmindent, ehetne, de nincs foga, és nem szereti a fűszereket. Természetesen még mindig sokmindent nem ehet, de sok nagyon egészséges dolgot viszont igen. Sajnos nagyon könnyű azt mondani, a gyerek nem szereti. Én is beleestem ebbe a csapdába, és bele se gondoltam, hogy tévedek. Ez főként egy konkrét eset miatt történt. Vettem sóskát, a kedvencem. Nyersen a gyerekeim úgy rágták, mint a legnagyszerűbb csemegét, de a főzelékem egyiknek se kellett. Nem szeretik a sóskát, ez van. Gondoltam. Aztán egy simerősöm azt mondta, tegyem sok krumpliba a kicsinek, és lőn. Szinte észre se lehetett venni a sóskát benne, s a kicsi vígan megette. Így jártam a kukorica kásával is. Sok kukorica, kevés gyümölcs nem kellett, de fordítva igen. Csak az elkészítés módja változott, s egyből kellett a köles is, és a gesztenye, és a sütőtök is. Az én lányomat a gyümölccsel lehet "megfőzni". Ha valamiben sok a friss gyümölcs, akkor finom. Pl a sütőtök sok barackkal, az nagyon menő. Régebben voltak olyan napjai, amikor a húst sem ette meg répával, csak almával.

Az ember azt hinné, sokat kell tenni a változásért, de gyakran a legegyszerűbb változtatás a leghatékonyabb.

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr364727665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása