Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

Hajmosás

2012.08.21. 16:05 - Zsembibaba

Meglehet, bizony, hogy akadnak rosszabb napjai a gyereknevelésnek. Ez a mai különösen rosszul indult, pedig tele pozitiv energiákkal ébredtem...kivételesen. Zsuzska azonban elkezdte a nyavajgást amint meglátott, s attól kezdve felváltva nyüszített, sírt, jajgatott vagy panaszkodott fél 12- ig, ezt csak pihenêsképp hagyta abba pár percre. Így délelőtt 11- re, amikor már kétszer megetettem és tízszer ellenőriztem a pelus tartalmát, s háromszor próbáltam meg altatni, eljutottam odáig, hogy ha most odaverem a falhoz, a börtön egy csendes, rendezett hely lesz biztosan. Betettem ezért 11- kor a kàdba az egy órája ázó testvére mellé, hogy ne vágyjak annyira a börtön csendjére és hüvösére. Ma iszonyú meleg volt, s két ujabb foga is bántja, így igazán meg kellett értenem, hogy rossz napja van a kis ördögfiókának, de az enyémet is elrontotta.

No, otthagytam a tesóval ázni, én meg Gyorsan relaxációs kékre festettem a nagyon ronda, de hasznos beépitett szekrényünket a folyosón. A kádban elhallgatott, sőt még nevetgélt is a két lány. Amikor rájuk néztem, azt láttam, hogy Zsuzska kis kakastarélynyi haja habzik mint a veszett kutya szája. Nagyon meglepődtem, mert nem így hagytam ott, s nem hallottam mêg olyat hogy egy gyerek haja magától habozzon vízzel reakcióba lépve, hát vártam egy kicsit. A nagyobb lányom gyengéden megmosta a kicsi fejét, gügyögott îs neki, hogy: én kicsi babám, meg hasonlókat, majd a kis pohárkáival le is öblitette, vagyis profin hajat mosott neki, és bár Zsuzska arcán, szemén, orrán átfolyt a víz, a kicsi nem is sírt, sőt, prüsszögve mosolygott, s imádattal nézett a tesóra.

Megnéztem a végeredményt, s azt kell mondanom ilyen szép, ételmaradékmentesre még én se mostam volna meg a gyerek fejét.

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr54724292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása