Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

csacsogás

2011.08.01. 20:58 - Zsembibaba

Színi előadások végtelen sorát hallgathatom végig nap mint nap, pedig nem is járok színházba. A színház jön el hozzám.

Igaz a darabok egyenlőre nem túl hosszúak, és a mondani való sem rejt mély drámaiságot, ennek ellenére mulattatóak, és kedvesek.

Legtöbb szereplőjük még csak nem is ember. A főhős általában a mamapóni, a babapóni, és a barátaik, zöldbéka, kicsi zsiráf, vagy foltos cica.

Ma esti műsorszám az ovodába menetelről szólt: "nem megyek ovodába" " mit beszélsz? Minden gyerek megy ovodába!"" Eltévedtem az ovodába, szomorú vagyok."" nincs semmi baj, odaviszlek." A reggeli sem volt rosszabb:

" Elmegyünk a vadasparkba!" nem, inkább a játszótérre!"" jó, gyeremenjünk."" hintázzunk! Csúzdázzumk!"" ne menj fel a nagy csúzdára, mert megütöd a lábadat! "" megütötted magad? Hol fáj?"" jaj,jaj, fáj a lábam!"" na, jól van, nincs semmi baj, semmi baj! Gyere, megpuszilom! Már nem is fáj!"

Az ebéd sem maradhat el:

"Gyere ide póni! Egyél finom füvet!"" Nem akarok füvet enni! Nem szeretem a füvet! Ble!"" na jól van, akkor egyél körtét."" hm, de finom ez a körte." Ezek után hozzám szalad és így szól:

" azt mondta a póni, hogy ble! Nem eszi meg a füvet, csak a virágot."

Teljesen újdonság, hogy már árulkodik is. Odaszaladt hozzám a minap és kissé kusza mondatszerkezettel ezt mesélte:

" apa a fülem harapta."

Erre az apja sértődötten bekiabált a másik szobábó:" nem is haraptam meg! Csak megpusziltam!" " Csengős puszit kaptál, Didám?" - kérdeztem. "Aha!"- felelte. Ha kijavítom, ő is kijavítja magát:

" nézd anya, tehénke!" " az nem tehénke, orrszarvú. Látod, ott az orrán a két szarva." " Az az orrszarvú, az a tehénke."

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr193118170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása