Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

kiscsaládom

2011.07.14. 19:51 - Zsembibaba

Feltételezni mertem tegnap este, hogy elvonulhatok kissé, léhán fetrengeni egyet csodás ágyunkban. Körülbelül 10 percig tartott a magányom, mikor kis családom meggondolta magát. Ekőször Zsuzska kezdett el rugdosni, majd bejött a másik, mellém feküdt, s ő meg kívülről kezdett el kalimpálni rajtam. Végül megjelent a családfő is, aki mindenkit mindenhol megcsikizett. Hirtelen iszonyú tömeg lett az ágyban. Mindenféle furcsa zajok, sikítpzás, és lökdösődés lett az eredmény. Egészen kezdtem magam úgy érezni, mintha megint pesten lennék, és a metrón utaznék. És Zsuzska még csak ki sem jött. Mi lesz itt később?

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr343068021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása