Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

A szobrászat női oldala

2011.07.09. 16:35 - Zsembibaba

Miután eljutottam odáig, hogy felszedtem kellő számú fóbiát, tudtam megfelelő mennyiségű pletykát és disznóviccet, megtanultam istentelenül káromkodni, feltűnés nélkül tudtam "nem alkoholista" maradni, és fel bírtam vinni a negyven kilós gipszeszsákot a pincéből az első emeleti műtermembe, kezdtem nem félni a többiektől. Gondoltam, ideje az izmos barátok mellé barátnőket is beszerezni. A feladat nehezebb volt, mint gondoltam. Egyik oka ennek, a nők kevés száma volt, másik oka pedig az a tulajdonság, hogy a szellemi töbletet emocionális túlérzékenységgel helyettesítették. Végül két örök időkre szóló, ámbár valószínűsíthetően szeszélyesen megbízhatatlan barátnőre tettem szert, Dé-re, és D.- re. Dé valójában nem nőnek született, de mivel nem választott, mihez vonzódjon jobban, így egy süti mellett remekül lehett vele hol a szemét pasikat, hol a hülye tyúkokat szidni. Dé- nek gyönyörű, derékig érő, hullámos haja, dús ajkai, és érzékeny szelleme volt. Ezek, azzal párosulva, hogy remekül főzött, s számos konyhai fortélyra megtanított, első osztályú nő lehetett volna belőle, ha a sors nem toldja meg még egy ujjal. D. viszont lánynak született, és az is maradt. Sosem éreztem magam frusztráltnak mellette, mertvidámsága mindent naposabbá tett. Bolondossága sokszor kihúzott a szakadékból, amibe beleléptem, mikor rájöttem, milyen nehéz egy újszülöttel együtt élni. A másik világ, a normális, műhelyen kívüli fele mindkettőjüket nehezen viselte el, és még anyám is gyakran megkérdezte, miért nem barátkozom normálisabb emberekkel, de erre csak a vállamat tudtam megvonni. Talán valami olyasmit mondhatnék, ha valaki egyszer rászokik a pálinkára, hiába rossz az íze, nehezen szokik le róla.

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr673053120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása