Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

kívánnósság

2011.05.24. 19:35 - Zsembibaba

A napokban valaki megkérdezte tőlem, van-e valami étel, amit megkívánok, vagy törnek-e rám falási rohamok. Nem igazán jutott eszembe semmi hirtelen. Másvalaki azt mondta, most biztos sok uborkát eszem. Tévedés. A savanyú uborka gondolatától is kiráz a hideg, akárcsak a disznóhústól, és az utóbbi időben valahogy a csirkével sem szimpatizálok, de a marhahúsra, amit hetek óta kívánok, nem sikerült időben rátalálnom. A hentesnél mindig olyan csúnyát látok, hogy inkább kihagyom.

Jópár napja viszont megremegek, amint meglátoma  gyümölcsöt. Mindegy milyen, csak piros legyen, és illatos. Ha megérzem az illatát, nem nézem, hogy a görögdinnye iráni, a cseresznye olasz, a nektarin csílei, az eperről meg pláne nem tudom, honnan jött, és az árat még véletlenül sem nézem meg. Megveszem. Érzem, ha el kellene sétálnom mellettük, belehalnék. Egyszerűen fizikailag fájna. Egyedül a maréknyi málnával harcolok már egy hete, mert egy marék málna 4 euró, és ezt már igazán felháborítónak érzem, mikor tudom, az a marék málna, a bolt kijáratáig sem jutna el a szatyromban. Tegnap még ebéd helyett is dinnyét meg cseresznyét ettem, és bár nagyon kedvesen megosztottam este a maradék cseresznyét a férjemmel, nagyon irigyeltem belőle minden egyes szemet. Az epret nagyon szemét módon rejtegetem Dida elől a hűtőben, mert tudom, ő is annyira szereti, mint én. Persze azért kap belőle, mert civilizált környezetben nevelődtem, vagy mi, de azért....

 

Hasonló a harci helyzet a hétvégén szerzett 3 liter házi tejjel is. Tegnap este megfőztem másfél litert, és komoly kínokat álltam ki, hogy kötelezően meghagyjam az altatáshoz szükséges 4 decit.

Dida komoly vetélytárssá vált...sajnos, nem lehet kiiktatni, kénytelen vagyok mindenből dupla adagot venni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr62929639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása