Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

Dida és a nyuszi

2011.04.21. 03:39 - Zsembibaba

A hétfőre ígért nyuszi, amit én gyermeki izgalommal, tűkön ülve vártam, szerdán megérkezett. Meghagyták nekem az örömöt, hogy én mutathattam meg Didának.

Amint hazaértem, és megtudtam, hogy nyúl van a házban, hoztam is be a nagy műanyag ládát az előtérbe, ami kövezett, és mutattam Didának. A ládában egy hófehér, piros szemű nyúlfi csücsült. Persze azonnal kivettük, és Dida izgatottan topogott körülötte, semmi félelmet nem mutatott. Tapintásra a nyúl olyan finom szőrű, és tiszta, ápolt állat, hogy szívesen megtartanám, ha tudnám, hogy van értelme.

A nyúl tökéletessége felül múlta minden elvárásomat. Nemcsak rendkívül nyugodtnak és szelídnek bizonyult, valóban nagyon szépen tartott, tiszta állat is, és egész kevés bogyózással megúszta a lakás a több órás nyúzást, amit Dida hirtelen ötleteinek köszönhetett.

Dida nem meri felvenni, ezért percenként megkért: Nyuszi, ugorj bele a dobozba!

Majd : Nyuszi! Gyere ide, ide, ide, ide! Anya! tedd ide, ide, ide!

Nyuszi eszik répát! Nyuszi gyere sétálni! - mondogatta még neki, s hasra feküdt elötte, hason csúszkált körülötte a kövön, nevetgélt neki, énekelte, hogy: nyuszi hopp! Később pedig fűszálakat szórt rá, hogy a nyuszi elbújjon, és részt vegyen az általános kukucs-játékban. A nyuszi tűr és tűr.

Annak ellenére, hogy meg voltam róla győződve, szétnyúzzuk, vagy örökre lelki sérültté tesszük a nyulat, ennek semmi jelét nem mutatja. Sőt, úgy tűnik, tegnap óta egyre bátrabb, és kölyökségét nem feledve egyre kíváncsibb, sőt már rosszalkodott is. A tenyésztője és valós gazdája fűvel bélelt ládában hozta, két kis edénnyel, egyikben a szükséges több napi élelemmel, másikban kis vízzel, de a nyuszi ma délután pár óráig unatkozhatott, így mire hazajöttünk, a tápot beleburogatta az ivóvizébe, így holnap mehetünk neki ennivalóért, hogy ne éhezzen szombatig.

Adtunk neki addig is répát, amit előbb a nyúl, majd (lassúságom bizonyítékaként) Dida is megkóstolt. Azt hiszem, a két gyerek (nyúl és ember) megtalálták a közös hullámhosszt.

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr202844053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása