Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

hazaérkezés

2011.04.14. 21:32 - Zsembibaba

 A szállodához 11-re jött értünk az autó. Ezúttal nemcsak biztonsági öv, de gyerekülés is volt az autóban.

A bácsi, a sofőrünk, valahol félúton, vagy még előbb egy dohányos megszokott mozdulatával szájába vette a cigarettáját, majd eszébe jutott, hogy gyerek is van, és nem gyújtott rá. A cigit meggyújtatlanul rágta, egyre csak rágta, míg arra ébredtem, hogy fuldokolva köhög, és köpköd ki az ablakon. A cigi nem bírta tovább a megpróbáltatást, s beleolvadt a szájába. Mi, nem dohányosok, mulatságosnak találtuk az ő nyomorúságát. A reptéren majdnem két órát vártunk felszállásig, majd két órát repültünk. Érdekes volt látni, hogy a szicíliai 30 fokból közel 80 kilométerre Nürnbergtől szépen belerepülünk a szürke felhőkbe, melyek Nürnberg felé egyre sötétültek. 

Nürnbergtől már csak potom egy óra autóút, és már itthon is voltunk. Nem csak én, Dida is nagyon elcsigázottan lépett be a lakásba. Mind nagyon boldogok voltunk, hogy lepakolhatunk és ágyba dőlhetünk. Dida végre végig aludta a teljes éjszakát.

Az első itthon töltött napot természetesen azonnal a rend felborításával kezdtük (főleg Dida). Dida rendkívül örült a cicának, a szamárnak és még számtalan játékának, majd jóízűt kakilt az étkezőasztal alatt. 

Ezek után rájöttem, hogy hátborzongatóan hajmeresztő módon fejlődik a lány, és vagy megőszülök, vagy idegileg összeroppanok, még mielőtt a másik megzületik. Dida ugyanis végre szabadon mozoghatott a lakásban, így felmászott a forgószékre, míg én kimentem neki müzliért, A kisszobában felemelte és kihúzta az asztal alól a másik széket, hogy felüljön rajzolni, máshol beütötte az orrát, ahogy megcsúszott, majd este bele akart mászni a kádba, amíg kimentem a fürdőből törölközőért, és mikor visszaértem, utánam kiabálva billegett a kád peremén, mint egy mérleghinta. Se előre se hátra pozícióban pocakkal fennakadt a szélén. Még jó, hogy alig volt benne víz,és az sem volt forró, így meg tudta támasztani lent a kezét, de én akkor is éreztem, ahogyan két másodperc alatt kihullott a hajam fele.

Ezek után az, hogy nem engedi megfogni a kezét lépcsőzéskor, és kijelenti: "Nem! Én!" pitiáner kis hétköznapi esetnek számított.

Ezen a napon tényleg úgy éreztem, egy ilyen gyerekre lehetetlen vigyázni. A legjobb jó szándék és maximális törődés mellett is törődik az a kis piszok, vagyis rosszabb, mint egy kerámia szobor, aminek van esélye egyben eljutni a kemencéig, persze akkor is előfordulhat, hogy elreped a kemencében (rosszabb esetben felrobban). Bár a szobor készítős időszakomban is sokat ordibáltam a többiekkel, és megátkoztam mindenkit, aki csak rálehel a szobromra égetés előtt (ilyenkor a legtörékenyebb), azt a stresszt, ami ilyen hirtelen és ilyen erővel rohan végig testem minden idegpályáján, sosem éreztem Dida legújabb kis akciói előtt. Már csak abban bízom, hogy minél előbb túlesünk az ész-nélküli-egyéni-akrobatamutatványos korszakán.

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr172826874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása