Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

sötét, téli nap

2010.11.24. 13:29 - Zsembibaba

 

Bizony, vannak, akik szerint a november még őszi hónap. Ebben én egyáltalán nem vagyok biztos, de ha elméletben nézzük, korrekt.  Ha minden évszakhoz 3 hónapot sorolunk, akkor valóban, a novembert inkább tesszük az őszhöz, mint az augusztust. 

Tapasztalatom viszont megcáfolta, hogy a tegnapi nap őszi nap lett volna. Kifejezetten téli volt. A szél hidegen fújt, premenstruációs balsejtelmek gyötörtek, és a gyerek úgy viselkedett, mint akinek minimum már megjött, vagy hamarosan beteg lesz.

A délutánt (melyen körülbelül három órán át volt világos a gyönyörű, nagyablakos nappalim (éés az a világos is inkább szürkületnek látszott)) azzal töltöttem, hogy meddő próbálkozásokat tettem a lány fogfájdalmának csillapítására. Bár én nem sírtam vele, közel álltam egy kisebbfajta idegösszeroppanáshoz. Bár ezt utólag erős megfogalmazásnak érzem, talán túlzó is, de akkor nem tűnt viccesnek. És akkor mondja valaki, hogy nézzem az élet napos oldalát.

Miután mindenféle fájdalomcsillapítót belédiktáltam (amiket a dokik szerint ilyen esetekben kár pazarolni), készítettem egy forró fürdőt, és mindekkőnket beletettem. Egy kis relaxáció céljából. Sikerült, Dida elfelejtette, hogy fáj a foga kb egy órára.

A fürdős játékok közé tartozik egy teljes farm is, amit a csempére lehet tapasztani, ha a figurákat víz éri. Mint mindig, Dida most is feltette őket szépen egymás hegyére-hátára. Egy darabig nézegette a figurákat, én ezalatt igyekeztem nagyobb területet elfoglalni a víz alatt, észrevétlenül. Elég kicsi a kádunk, ezért ez nem valami egyszerű feladat, főleg ha osztozni is kell rajta. Dida egyszerre megjegyezte: "Rajzolta csigabigásra a bárányt!"

És már mutatta is, rajzolta a csiga-bigát bőszen a levegőbe. Nem igazán értettem, mit fedezett fel, ezért érdeklődést mutattam. A játék tervezője a bárány szőrét valódi kicsi csiga vonalakkal igyekezett szemléltetni. Dida nem tévedett. A bárány valóban csiga-bigássá lett rajzolva.

Az este további része szokványosan telt. Én agyhülyítő sorozatot néztem alvás helyett, Dida pedig mesét apja ölében, majd aludni tért. Szerencsére a nagy nappali lehetővé teszi, hogy közös légtérben, mégis külön, saját tevékenységünkkel elfoglalva töltsük az esténket. Bár nem túl fennkölt, de én simán csak a vegetatív szobanövénnyé válás fortélyainak ajánlottam magam tegnap este.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr432470178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása