Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

Főzök. Főzök?

2010.11.09. 12:49 - Zsembibaba

Egyszeriben eszembe jutott, hogy enni kellene valami finomat.

Nehéz volt a választás: bajor perecleves vagy milánói makaróni? Végül a perecleves nyert, mert emlékeim szerint ahhoz nem kell külön bevásárolni. Tévedtem. Az előírt másfél deci sör nem szerepel az általános háztartásomban. Nem baj, megcsináltam anélkül. Nem tudom melyik tévedésem lett végül az oka, a kissé odaégetett hagyma? Vagy talán túl sok szerecsendió? Netán az újhagyma nem kellett volna bele? Egy bizonyos, a levesem egyértelműen hányásszagú lett. Először vizes lábszagra tippeltem, de minél inkább szagolgattam, azt kutatva, hogyan javíthatnék rajta, annál inkább egyértelművé vált, hogy mire emlékeztet. Egyből visszajött a terhességem eleje óta fel nem bukkanó hányinger. Leöblítettem az érzést némi pálinkával. Majd hosszasan szemeztem még az üveggel, s úgy véltem, sör helyett talán megteszi. Megkínáltam a levest is, adjonistent is mondtunk, és láss csodát, a dolgok mintha kezdtek volna jóra fordulni.

Didát nem lehet, vagy igen nehéz a konyhán kívül tartani, ezért beültettem az etetőszékbe, és egy íncsiklandó, ízletesen előgyártott, spenótos bébikaját tettem elé (12 hónapos kortól). Ilyet is csak a németek találhatnak ki. NO mindegy, megspékeltem némi gyöngyhagymával, és a megfelelő fegyvert is a kezébe adtam: egy kanalat.

Hogy kanállal egyem? Haha! Ismét anya a naiv. Fogta szépen a gyöngyhagymát, és belemártogatta a zöld trutyiba. Ahhoz képest, hogy gyönyghagymával kanalazott, egész kultúráltan, mondhatni kis felületen kente csak szét a spenótot, és a folyamat hossza és a főzésnek nevezett konyhában levésem időtartalma megegyezett.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr272435786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása