Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

pelenka? bili?

2010.10.28. 21:59 - Zsembibaba

  Két nappal később nekiestem a gyerekszobának, hogy végre történjen valami előrelépés, mert kiakadok a saját tehetetlenségemtől. Rég terveim között szerepelt már, hogy kifestem a lakás számos pontját, így nekiálltam megvalósítani a terveim. Míg én festettem, Dida megtalálta a szemöldökcsipeszemet, és kiszedett két billentyűt apa billentyűzetén. Visszaszereltem azt is, mi az nekem. A bilit megpakolta a függönykarikákkal, amiket tegnap kezdtem el varrni a függönyanyagnak kinevezett könnyű lenvászonra. Szerintem álomszép.

Még jó, hogy a bilit még nem használtuk rendeltetésszerűen. Sajnos, minden magyarázás ellenére sem sejti mire jó, de szeret rajta ücsörögni, és a babákat is beleülteti, néha mondja: „psss, pss”, ahogy tőlem hallotta.
 Elhatároztam, rajzolok egy bili könyvet neki, de még nem tudom, hogyan fogjak hozzá. A könyvesboltban otthon, csak felnőtteknek szóló tanácsokat találtam, ami szerintem nem fair, mert még én is unom olvasni, nem hogy a gyerek.
 Nem erőltetem a bili dolgot igazán, mert kicsi még, de van egy kis baj, ami megadta ehhez a kezdő löketet. Didának fáj, ha pelenkázzák. Nem tudom írtam-e már erről, de nagyon fáj neki. Anyu is megkérdezte, miért ordít így hirtelen a gyerek? Mondom neki :

„Fáj neki, ha pelenkázzák.”

„Miért? Szorítja a pelus?”

„Nem, a lelkének fáj.”


 Ezt láttam, ő nem értette. Én annál inkább, mert ez megy hetek óta. Leveszem a pelust, ő megtörli a punciját, ha nem engem, üvölt, és fetreng. Ha kaki van, akkor nem engedem, persze, és ilyenkor szinte ráfekszem, hogy tiszta lehessen. Még a kilók az én javamra győznek. Nem, itt már nem segít a szép szó és a játék, mert ő akar törölni, minden áron.
 Ha tiszta, akkor boldogan piheg a hátán, és játszik, kedves velem, de amint azt hinném, elült a vihar, és kezembe veszem a tiszta pelust, hát ember legyen a talpán, aki ráadja. Minimum negyed órás birkózások árán újra rendben a gyerek, és mehet játszani. Erőm fogytán, ezért kipróbáltam, mi van, ha csak bugyit kap, de képes ülni a pisiben, és nem szól. Ez azért furcsa, mert ha kaki van, mindig szól. Ki érti ezt? Estére általában duplán örülök, ha Laci hazaér, legalább nem én birkózom a kölökkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr932406466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása