Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

hurrá, nyaralunk!

2010.10.28. 21:57 - Zsembibaba

  Idén nyáron is elmentünk nyaralni. Na, hová megy egy fiatal pár egy kisgyerekkel? Igen, a Balatonra.

 Hogy miért mentünk a Balatonra, mikor Németországban élünk? Éppen ezért. Anyám hetek óta fújja a meleget, hogy ő így meg úgy meghal a hőségtől. Én itt, Ambergben semmi hőséget nem tapasztaltam.

 Július utolsó hete a Kánaánt ígérte számunkra, gofrival, palacsintával, lángossal, és még több lángossal, tejföllel, és még több tejföllel, és végre, végre Dida is fürödhet velünk!

Gondoltuk mi.

Kivettük ugyanazt a nyaralót, és az idillt megosztottuk a teljes családdal, vagyis velünk együtt négy házaspár, hat gyerek felállásban. Természetesen pont ez a hét volt, mikor esett az eső. Pénteken utaztunk haza, és az első hétvégére lepasszoltuk a gyereket anyámnak, hogy mi egy varázsos éjszakát tölthessünk egy puccos kastélyszállóban, csak én és az ember! Ó, mennyei manna!

 Persze zuhogott, mit zuhogott, szakadt az eső. Sebaj. Megszoktuk.

Ó, nagyon romantikusan fürödtünk a helyi kismedencében, és vacsoráztunk, és ágyban is voltunk.

 Reggel a reggeli fejedelmi volt. Imádok dőzsölni a választékban. Andalítóan nyugtató zene mellett faltam be a rántottámat kakaóval, majd a szokásos hoteles menümet, a lekváros-szalámis zsömlét, és egy kis desszertnek gyümölcsöt. És persze még egy bögre forró kakaót. Velem szemben a kiválasztott „álompasi” ült. Mindeközben lágy komolyzene szólt, mely simogatta füleimet.

Valami, valahogy, valahol mégsem stimmelt. Rántottám felett elmélkedtem, mi hiányzik. Mi hibádzik? Mitől üres ez a szép terem, megrakva jóval, mikor még a társaság is megfelelő?

Ekkor belépett az ajtón egy fiatal pár, mienkhez hasonló korú kislánnyal, és leültek a mellettünk lévő asztalhoz. A kislány zsongott, csicsergett, apa-anyát kiáltott, ledobta a kiskanalat, és én hirtelen tökéletesen boldognak és kiegyensúlyozottnak éreztem magam.

Most már minden hang, és zörej megvolt a teljes harmonikus reggelimhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr402406460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása