Pelenka, Bili

Ez az írás mementó minden leendő szülőnek. Önismereti tréning fiatal szülőknek és nosztaliga tapasztaltabb szülőknek. Lényege, hogy vidám perceket szerezzen mindenki számára. Bővebb kiadásban (még több humorral) megrendelhető könyvként a blog írójánál.

Friss topikok

  • Zizifull: Valóban nem haszontalan, ha beteg a gyerek, és szüksége van rá, hogy figyeljék. Azonban egészséges... (2014.02.26. 09:22) haszontalan babaholmik listája - kiegészítés
  • Zsembibaba: Sajnos, paleo ide vagy oda, azokat az ételeket amiken felnőttem ( palacsinta, madártej) akkor is r... (2013.12.04. 03:21) paleo diéta
  • Zsembibaba: @babcica: Köszi a tippet, mostanra sokat tapasztaltam saját bőrön. Sokat bénáztam, de ami pozitiv ... (2013.09.12. 00:27) kertészkedés
  • kisvirag78: A málnalevél tea nem fogja megindítani a szülést, de ha végül beindul, akkor sokat segít abban, ho... (2013.08.08. 21:24) Szülés megindítása- bábapraktika
  • Pirimoricz: Nekem ma segítettek a babakocsit feltenni a buszra, és még üléssel is kínáltak. Fel kell ébreszten... (2012.12.01. 14:44) Meghívás

Linkblog

Pfuj

2014.01.09. 04:44 - Zsembibaba

Tegnap, magam sem tudom hogyan alakult, a gyerekeim háromszor vetkőztek neki a világnak, hogy pucéran ugrálhassanak a franciaágyon. Zsuzska ámulattal nézegette Dida fenekén a frissen szerzett vonalkódot, s azzal szórakoztunk, hogy végighúztuk rajta az ujjunk, és én azt mondtam: tyű, ez olyan recés hogy sajtot lehet rajta reszelni. Ekkor Zsuzska is végighúzta rajta az ujját, megszagolta, és kacagva, fintorgott, hogy bleee, de büdös. Nem értettem, honnét szedi ezt, majd rájöttem, hogy Dida majomkodott ilyesmivel pár hete, megszagolta Zsuzska pelusát, és mondogatta hogy pfuj de büdös a popód. Azt hiszem Zsuzska első érthető mondatai nem feltétlenül lesznek értelmesek ha ilyen tanárnénit talált magának, mint Dida.

A bejegyzés trackback címe:

https://pelenkabili.blog.hu/api/trackback/id/tr225748122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása